معرفی شرکت

پیشینه تشکیل شرکت توسعه نیرو به سال 1364 و در اجرای پروژه های انتقال انرژی باز میگردد درهمان بدو شکل گیری، ایجاد سازمانی که قادر به اجرای پروژه های صنعتی باشد مد نظر مدیریت کلان شرکت قرار گرفت که در نهایت در سایه دانش فنی و مهندسی ، مدیریت توانمند و تلاش پرسنل ماهر، شایستگی و مهارت فنی خود را با بجای گذاشتن کارنامه ای درخشان در اجرای پروژه های گوناگون صنعتی ایران به اثبات رسانیده است .


اکنون شرکت توسعه نیرو به پشتوانه قریب به 30 سال حضور موثر درفضای اقتصادی و صنعتی کشور وبا توجه به برخورداری از تجارت و تجهیزات لازم ، آمادگی لازم و کافی در اجرای پروژه های ساختمانی و صنعتی را بصورت EPC دارا میباشد و دارای رتبه یک رشته نیرواز معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهوری به شماره 112613 مورخه 27/12/91 میباشد.

 

شركت توسعه نيرو داراي سابقه مفید و توانایی لازم درساخت تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی نظیر جت كندانسور، مخازن، ساخت اسكلت فلزي و اسكرابرهاي گاز میباشد.


• شركت توسعه نيرو با شركت Asengroup Italia كه نماينده 16 شركت ايتاليايي در زمينه مهندسي، ساخت و تامين تجهيزات ميباشد، شركتي را با نام Asengroup Italia Pars در ايران جهت ارائه خدمات مهندسي و تامين تجهيزات تاسيس نموده است و آمادگي خود را در جهت اجراي پروژهاي EPC با همكاري شركتهاي ايتاليايي مذكوراعلام مينمايد.


• ضمنا اين شركت نماينده انحصاري کارخانجات Forain در ايران ميباشد. كه شركت مذكور در زمينه طراحي و تامين تاسيسات پالايشگاههاي نفت و گاز فعاليت مينمايد.
شرکت Forain در سال 1975 در ايتاليا تاسيس گرديده است، و فعاليتهايي در زمينه طراحي و ساخت تاسيسات و بخشهايي از تاسيسات براي پالايش نفت و گاز در هر دو بخش توليد و انتقال داشته است , استفاده از تكنولوژي جديد و ساختارهاي چند منظوره و تحويل سريع و مطمئن Forain را قادر ساخته است که پاسخگوي خواسته هاي مشتريان باشد.
تاسيساتي كه به سرعت و به آساني مطابق با استانداردهاي مورد نياز، طراحي و ساخته ميشوند و در
سرتاسر جهان نصب گرديده اند.

 

تولیدات Forain بر اساس محصولات ذيل ميباشد:

- Vane type separators - Silencers
- Multi tube separators - Launching/Receiving traps
- Dry gas filters - Quick opening closures
- Filter separators - indirect heaters
- Basket filters - Metering skids
- Oil separators - Pressure reducing stations

کلیه محصولات فوق می توانند به طور کامل با تجهیزات ایمنی و کنترلی  (I&C) و همچنین روی Skid  تحویل و نصب شوند .

  

مدیریت کیفی پروژه 

1- برنامه ریزی کیفی :

                       فرآیند شناسایی الزامات کیفی و استانداردهای حاکم بر پروژه و همچنین مستندسازی مدارکی است که اثباتی بر قابل قبول و کامل بودن پروژه است 

2- تضمین کیفی :

                      فرآیند بازرسی و ممیزی الزامات کیفی و نتایج ناشی از سنجش های کنترل کیفی به منظور حصول اطمینان از استاندارد های کیفی و تعاریف عملیاتی                            استفاده شده می باشد 

3- کنترل کیفی :

                     مراحل دیدبانی و ثبت نتایج اجرایی فعالیت های کیفی جهت ارزیابی نمودن کارایی و ارائه پیشنهادات لازم جهت تغییرات سازنده می باشد.

به همین منظور شرکت توسعه نیرو با گزینش بهینه و اصولی مجریان ذی صلاح و همچنین نظارت کنترل مستمر بر فعالیت ها و برنامه ریزی کیفی و تحلیل کفیت پروژه و بکارگیری ابزار های نوین فناوری سعی دارد با حفظ استاندارد های حاکم بر پروژه های صنعتی اصل مشتری مداری را رعایت نماید.

Design Site By : HiDesigner