بخش  بازرگانی شرکت توسعه نیرو با اخذ نمایندگیهای مختلف از سازندگان معتبر كانادايي , اروپائی و کره ای علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز خود برای بخش تولید و مونتاژ درجهت تهیه و تامین تجهیزات صنایع نفت وگاز – پتروشیمی و پالایشگاهی نیزفعالیت گسترده ای داشته است

 در حال حاضر شرکت توسعه نیروبا شرکتهای خارجی ذیل در مورد تامین کالا همکاری دارد:

1 -  نماینده انحصاری شرکت کانادائی Hunter Well Science Ltd (تولید کننده تجهیزات نمودارگیری)

اهم تولیدات این شرکت به شرح زير است:

 

Production logging tool & accessories

Equipment spare part and accessories

Full suite of mechanical deployment

Others development product 

2- شرکت انگلیسی  Midcontinent . که در زمینه تامین  تجهیزات شامل :  ابزار دقیق – اقلام الکترونیکی و مکانیکی انواع سیستمهای هیدرولیک و  پنوماتیک و موتورهای الکتریکی - الکترو موتور و گیربکس – قطعات یدکی  جهت صنایع  پتروشیمی - پالایشگاهی – نفت و گاز فعالیت دارد.

3 - شرکت ACE VALVE  کره جنوبی سازنده  انواع شیرالات و کنترل ولو های الکترو هیدرولیگ  با تکنولوژی روز امریکا  که  دارای گواهینامه هاو استاندارهای معتبر از امریکائی میباشد. و در صنایع نفت و گاز- حفاری و ترمینالهای انتقال نفت و گاز – پتروشیمی و پالایشگاهی کاربرد دارند .  این کارخانه جزو تولید کنندگان معتبر شیرالات در کشور کره جنوبی است . که تولیدات ان در کشورهای اروپایی و امریکا بفروش میرسد واز سال 2007 نیز در پروژه های نفت و گاز در ایران مورد استفاده قرار گرفته است .

4 -شرکت Raymonds Supply Co.Ltd در هنگ کنگ و سنگاپور که در زمینه انواع تجهیزات نفت و گازو لوازم  و قطعات مربوط به صنایع پالا یشگاهی و پتروشیمی فعالیت دارد .

5 - شرکت Comind Industries FZE  امارات که درزمینه  تهیه و تامین تجهیزات نفت و گاز و پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت دارد .

6 -شرکت METALEX درکشور  امارات متحده عربی .منطقه جبل علی که در زمینه  تامین تجهیزات لوازم پالایشگاهی و پتروشیمی – همچنین صنایع نفت و گاز شامل : تجهیزات دکل –شیرالات  و پمپ های هیدرولیک پارکر – موتورهای کاترپیلار و دیترویت – تجهیزات رکسروت – هایدک – روزمونت  - وست فالیا – گرینگر – اندل وین ماشین  - ابزار دقیق – پرشر سویچ -  ایتون – و انواع  قطعات کمپرسور و توربین فعالیت دارد .

 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید" rel="alternate">

Design Site By : HiDesigner