شركت توسعه نيرو داراي 26 سال سابقه در زمينه نصب، طراحي و تامين تجهيزات نيروگاهي و تجهيزات پالايشگاهي نفت و گاز و تجربه توليد داخل در صنايع سنگين چون نيروگاهها، پالايشگاهها ،كارخانجات فولاد - نظير ساخت جت كندانسور، مخازن، ساخت اسكلت فلزي و اسكرابرهاي گاز را داشته است .


شركت توسعه نيرو با شركت Asengroup italia كه نماينده 16 شركت ايتاليايي در زمينه مهندسي، ساخت و تامين تجهيزات ميباشد، شركتي را با نام Asengroup italia Pars در ايران جهت ارائه خدمات مهندسي و تامين تجهيزات تاسيس نموده است و آمادگي خود را در جهت اجراي پروژهاي EPC با همكاري شركتهاي ايتاليايي مذكوراعلام مينمايد.ضمنا اين شركت نماينده انحصاري کارخانجات Forain در ايران ميباشد. كه شركت مذكور در زمينه طراحي و تامين تاسيسات پالايشگاههاي نفت و گاز فعاليت مينمايد.


شرکت Forain در سال 1975 در ايتاليا تاسيس گرديده است، و فعاليتهايي در زمينه طراحي و ساخت تاسيسات و بخشهايي از تاسيسات براي پالايش نفت و گاز در هر دو بخش توليد و انتقال داشته است , استفاده از تكنولوژي جديد و ساختارهاي چند منظوره و تحويل سريع و مطمئن Forain را قادر ساخته است که پاسخگوي خواسته هاي مشتريان باشد. تاسيساتي كه به سرعت و به آساني مطابق با استانداردهاي مورد نياز، طراحي و ساخته ميشوند و در سرتاسر جهان نصب گرديده اند

Design Site By : HiDesigner